Most Runs in International Cricket since 2000

Who has Most runs in international cricket since 21 century started: 

Sachin Tendulkar – The Master Blaster’s Legacy. Most runs in international cricket:

سچن ٹنڈولکر کا نام کرکٹ کی عظمت کا مترادف ہے۔ 1989 میں ڈیبیو کرنے کے بعد، ٹنڈولکر نے 21 ویں صدی تک اپنی رن اسکورنگ کو اچھی طرح سے جاری رکھا۔ 2013 میں ریٹائر ہونے کے باوجود، وہ 2000 کے بعد بین الاقوامی کرکٹ میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی ہیں۔ ٹنڈولکر کی بے مثال مہارت، تکنیک، اور لمبی عمر نے انہیں حیرت انگیز تعداد میں رنز بنانے کا موقع دیا، جس سے آنے والی نسلوں کے لیے بار اونچا مقام قائم ہوا۔

Ricky Ponting – Australia’s Run-Machine:

رکی پونٹنگ، سابق آسٹریلوی کپتان، 2000 کی دہائی کے اوائل میں ایک ایسی قوت تھے جن کا شمار کیا جاتا ہے۔ ایک شاندار رن اسکورر، پونٹنگ نے آسٹریلیا کو فارمیٹس میں متعدد فتوحات سے ہمکنار کیا۔ اس کے جارحانہ لیکن کنٹرول شدہ بلے بازی کے انداز نے انہیں مسلسل رنز جمع کرنے کے قابل بنایا، جس سے وہ 21 ویں صدی میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑیوں میں سے ایک بن گئے۔ آسٹریلوی کرکٹ پر پونٹنگ کا اثر ناقابل تردید ہے

Kumar Sangakkara – Sri Lanka’s Elegant Maestro:

سری لنکا کے بائیں ہاتھ کے خوبصورت کھلاڑی کمار سنگاکارا نے بین الاقوامی کرکٹ پر انمٹ نقوش چھوڑے۔ مختلف فارمیٹس اور حالات کے مطابق ڈھالنے کی اس کی صلاحیت نے اسے اپنے دور کے سب سے زیادہ مسلسل رنز بنانے والوں میں سے ایک بنا دیا۔ سنگاکارا کے شاندار اسٹروک پلے اور شاندار مستقل مزاجی نے انہیں کثرت سے رنز اکٹھے کرنے کی اجازت دی، جس سے وہ بیٹنگ اشرافیہ میں جگہ بنا۔.

Jacques Kallis – South Africa’s All-Round Marvel:

جیک کیلس صرف ایک پریمیئر آل راؤنڈر ہی نہیں تھے۔ وہ جنوبی افریقہ کے لیے رن اسکورر بھی تھے۔ اپنی ٹھوس تکنیک اور مزاج کے لیے مشہور، کیلس نے 2000 اور اس کے بعد جنوبی افریقہ کی کامیابی میں اہم کردار ادا کیا۔ بلے کے ساتھ اس کی شراکت، اس کی گیند بازی نے کرکٹ کی تاریخ کے عظیم آل راؤنڈرز میں سے ایک کے طور پر ان کی حیثیت کو مستحکم کیا

Virat Kohli – The Modern-Day Maestro Second most runs in international cricket history:

most runs in international cricket

جیسے جیسے کرکٹ کا منظر نامہ تیار ہوا، اسی طرح نئے بلے بازوں کا ظہور بھی ہوا، ویرات کوہلی اس چارج کی قیادت کر رہے تھے۔ تمام فارمیٹس میں کوہلی کی رنز نے انہیں جدید دور کی رن مشین بنا دیا ہے۔ اپنی غیر معمولی فٹنس، جارحانہ ذہنیت کے ساتھ، اہداف کا تعاقب کرنے کے لیے، کوہلی نے ریکارڈ کی کتابوں کو دوبارہ لکھا ہے اور بین الاقوامی کرکٹ میں ایک غالب قوت کے طور پر جاری ہے۔

This time Highest and most runs in international cricket history:

Steve Smith – The Unorthodox Genius:

اسٹیو اسمتھ، جو اپنے موثر بلے بازی کے انداز کے لیے جانا جاتا ہے، نے رن اسکورنگ چارٹس میں اپنے لیے جگہ بنائی ہے۔ آسٹریلیائی بلے باز کی غیر روایتی تکنیک، کھیل کو پڑھنے کی ناقابل یقین صلاحیت کے ساتھ، وہ بین الاقوامی کرکٹ میں سرفہرست ہے۔ اسمتھ کی مستقل مزاجی اور موافقت اسے بیٹنگ کے شعبے میں ایک مضبوط قوت بناتی ہے۔

Kane Williamson – New Zealand’s Silent Run-Machine

نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم کے کپتان کین ولیمسن شاید سرخیوں میں نہ آسکیں ان کی خاموش کارکردگی کا بول بالا ہے۔ ولیمسن کی اننگز کو اینکر کرنے اور اپنی ٹیم کو فتوحات تک پہنچانے کی صلاحیت نے انہیں کرکٹ کے اہم بلے بازوں میں سے ایک کے طور پر قائم کیا ہے۔ اس کی پرسکون بلے بازی کی صلاحیت اسے 21 ویں صدی میں ایک شاندار اداکار بناتی ہے۔

FAQs:

2000 کے بعد بین الاقوامی کرکٹ میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی کون ہیں؟

2000 کے بعد بین الاقوامی کرکٹ میں سب سے زیادہ رنز بنانے کا ریکارڈ سچن ٹنڈولکر کے پاس ہے۔ ان کی بے مثال مہارت، تکنیک، اور لمبی عمر نے انہیں حیرت انگیز تعداد میں رنز بنانے کا موقع دیا، جس سے آنے والی نسلوں کے لیے بار بلند ہو گیا۔

رکی پونٹنگ نے 2000 کی دہائی کے اوائل میں آسٹریلیا کی کامیابی میں کس طرح کردار ادا کیا؟

رکی پونٹنگ، سابق آسٹریلوی کپتان، ایک رن اسکورر تھے جو اپنے جارحانہ لیکن کنٹرول شدہ بیٹنگ کے انداز کے لیے مشہور تھے۔ ان کی قیادت اور مسلسل کارکردگی نے آسٹریلیا کے غلبے میں اہم کردار ادا کیا، جس سے وہ 21ویں صدی میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑیوں میں سے ایک بن گئے۔

 


		

Leave a Comment